yasee01 benim bebeğim de öyleydi 2 aylık olana kadar hiç ağlamadı desem yeri. ıh mıh iki viyak biterdi. uykusuz bir gece geçirmişliğim olmadı o yeni doğan döneminde. sürekli doktora sorardım o da ne güzel işte derdi. şimdi 2 yaşına girmek üzere hala ağlak bir bebek değildir kendisi hep güleç bi bebek oldu. bıcır bıcır konuşuyor da sosyal bir bebek. akıllı ya da akıllı değil gibi şeylerden ziyade karakteri bu şekilde diye düşünüyorum. ben kendim de pek ağlayan bi bebek değilmişim😅