yasee01 benim bebeğimde böyleydi hatta çok şaşırdık eşimle. Çünkü eşim bebek ağlama sesini sevmez o yüzden çok korkuyordu çok zorlanıcam diyordu. Ama hiç hiç ağlamadı aşıda bile. Taa ki 6. Aya kadar 😁 şimdi 7 ay 7 günlük olduk ağlamayı 6. Ayda öğrendi fakat yalandan ağlıyor. Mesela kucak istediğinde ağlıyor aldığımız an gülmeye başlıyor. Yada birşeye uzanıp almaya çalıştığında yetişemiyorsa ağlıyor biz verdiğimizde gülüyor falan garip 😁