yasee01 bizim ilk oğlumuz kolikti çok ağlardı. Şu an 2. Oğlum 3 ay 20 günlük yok daha ağlamıyor hatta ağlamayı bilmiyor ağlamaya calistiginda çok komik bağırıyor 😂 onu da yeni keşfetti zaten. Bizde bı hastaneye götürdük ilkinin ağlayıp durmamasina alışık olduğumuz için sanıyoruz ki bebegin normali o. Ama doktor saçmalamayın diyip yolladı(tabi gelismine bakarak)