11 aydır mecbur kalmadıkça ıslak mendil dahi sürmediğim, günde yeri geldi 3 kez poposunu yıkadığım kızım bir gece sleepy ecologic denememle mantar oldu. 10 gün kantaron yağı, sudocrem, hametan, arko krem, oksizinc denemeleri ile kendim geçirmeye çalıştım ama yok zaten pişik değil mantarmış. Doktorumuz dermotrosyd, hipokort ve oksizinc sabah akşam dönüşümlü verdi. 2. gün etki etti ve hızla geçti. Fakat şuan da popo iç kısmında iltihaplı sivilceler çıktı. Ona da oksizinc verdi. Daha da bez denemem sanırım. Bugüne kadar birkaç marka denemiştim ama ilk seferde gece takmam büyük aptallık oldu.