Benim bebeğimde yakında 10 aylık olacak Allah nasip ederse. İlk doğduğunda sleppy kullandık ama hiç memnun kalmadım kızarınca direk değiştirdirdik molfix mavi pakete geçtik o kadar memnunum ki asla pişik olmadı bebeğim ve hiç sızdırma yapmıyor ne kadar dolarsa dolsun hiç sızdırmıyor . Birde diş çıkarma döneminde bebeğim çok sık kaka yaptığı için poposu ister istemez kızardı o aradada sudocrem kullandım sürer sürmez kızarıklığını alıyordu