yaaa birebir aynı canım bende çıldırcam altını almaktan usandım çünkü her aldığımda kıyamet kopuyor o ağlıyor ben ağlıyorum bende ilk kullandığım beze döndüm o hiç pişik yapmıyordu hatta ona dönünce iyileşme süresi hızlandı tam geçti dedim bugün kıpkırmızı bu gidişle iyileşen yaraları tekrar kanar ilk gün kanama da oluyordu şuan yok sabah direk goturcem