patilianne regresif otizmli ilgili bir teori de 1 yaş sonrası aşıları ama bunlar kanıtlanmış şeyler değil tabi çoğu uzman çocukta öncesinde de belirti vardır ama aileler konuşma gerilediği zaman veya göz teması azaldığı zaman endişe ederler diyor. Kritik eşik 3 yaş sizin çocuğunuz da 3 yaş artık gerilemez eğitimle çok da iyi seviyelere gelir içinizi ferah tutmaya çalışın lütfen. Kızımın sınıfında otizm tanısı almış özel gereksinimli çocuk var 4 yaş grubunda ve uyum sağladı sınıfına. Başladığı noktadan çok daha iyi durumda çocuk. İlk zamanlar aile çok zorlanmış hem kabullenme sürecinde hem egitimde ama zamanla düzene oturduğunu söylediler. Siz de psikolojik destek alın, anneler de bunalır sıkılır kaygılanır sabırsızlanır bunlar normal hisler.