patilianne Sizin durumunuzdan farklı ama serebral palsili bir kızım var. Her açıdan o kadar zorki. Geçenlerde yürümek çok güzeldir dimi anne dedi kahrımdan ölecektim. Özel çocukların anneleri olarak hayatımız çok zor. Zaman zaman düşüceğiz, ağlayıp isyan edeceğiz ama sonra kaldığımız yerden umut etmeye sonrasında ise kabullenmeye başlayacağız. Ve inanın insanın öz annesi bile halinden anlayamayabiliyor. Burada ahkam kesenler yorumlarını kendilerine saklasınlar.