Çok zor bir süreçten geçiyorsunuz benimde yeğenimde otizm var , kendimde ana sınıfı çocuk gelişimi öğretmeniyim ayrıca 1 yıl dil ve psikoloji eğitimi aldım özel çocuklar adına . Zor bir süreç dediğim gibi anlıyorum ama sizi fazla sitemkâr görüyorum, ben normal bir çocuk istiyorum diyorsunuz isyan eder gibi inanın çocuğunuzun his algılama becerisi hepimizden gelişmiş ve bunları hissediyor . Nadir durumlar harici iyileşmeye tepkime vermeyen özel çocuk yoktur sadece sabır sabır ilgi alaka sosyalleşme , dürtüleri geliştirme vs gerekli sonrasında inanın herşey yavaş yavaş oturuyor, sürekli geri gidiyor diye düşündüğünüz bebeğiniz aslında normal bebekler gibi atak dönemleri geçiriyor ve siz durumundan ötürü hassaslaşıp geri gitti diyorsunuz . Lütfen sakinleşin kendinize zaman ayırın destek alın çünkü bu psikoloji ile siz verimli bir ebeveyn değilsiniz üzgünüm bunu söylediğim için ama siz iyi değilken bebeğinizide iyi edemezsiniz maalesef. Özel çocuk özel anne yaftasına girmek istememenizide anlıyorum çünkü davulun sesi uzaktan hoş gelir herkese ama şunu unutmayın hepimiz birer engelli adayıyız ve 1 sn sonrasının garantsi yok , sadece bebeğiniz böyle doğdu kabullenmekle işe başlayın ve hayatın güzelliklerini görmeye çalışın ki onada gösterebilesiniz . Şuan saçma gelecek belki sözlerim ama inanın otizm geliştirilebilir ve hayata
topluma adaptasyon sürecininin en fazla olduğu bölüm sadece Zaman sabır emek gerekiyor. Şikayet et ama isyan etme güzel anne o senin meleğin ve sadece sana ve babasına ailesine ihtiyaçi var 🥰 Dilerim Rabbim tüm bebeklerimize şifa verir .