__brna__ bizde 16 aylıkken doktor tavsiyesi üzerine bıraktık, bırakmak ortalama bir ay sürdü, ilk başta 1 hafta kadar mama yerine devam sütünü ılıtıp biberon ile verdim ara ara mamada veriyordum, daha sonra 1 hafta kadar yine biberonda ılık devam sütü verdim,daha sonra soğuk şekilde biberona koydum, 1 hafta falan geçti soğuk devam sütüne alışınca bu sefer gel pipet ile iç dedim, birkaç gün sonra devam sütü yerine kefir vermeye başladım bu şekilde mamayı unuttu hatta unutmaktan ziyade soğudu.