HacerErdogan __brna__ bende mamayi bıraktım 12 13 aylıkken süt kefir ayran veriyorum zaten tok oluyor
__brna__ HacerErdogan Benim anlamadığım mama artık neden kullanmıyoruz mesela? Gerckten bilmiyorum doktorumuzada sormayı unttum:( kilo mi aldırmıyor artık?
Nevasedaa __brna__ Çok sevindim maşallah 🧿 Bebeğim uykudan uyaninca aniden göndermişim mesajı amacım kırmak değildi cidden. Her anne yavrusuna özel. Onu en iyi siz tanırsınız. Huzurlu günleriniz olsun inşallah. Her süreci böyle kolay atlatin. 🥰
Biz3kisiyiz_ __brna__ benim kızımın da boy ve kilosu gayet iyi ama doktorumuz 2 yaşına kadar devam edebilir dedi bizimki de artık sadece sabah içiyor nadir akşam yemeği çok yemezse gece acıkınca veriyorum bende