Kızlar son doktor kontrolümüzde doktorumuz artk boy ve kilosu ideal olduğu için mamayı kesmemiz gerektiğini söyledi. Sadece sabah ve akşam uykuya geçmeden aliyo bebeğim. Gece beslenmesini kestik. Aksamida kesmeyi başardım gibi. Ama sabah asla mama almadan susmuyo. Ek gıda hazırlıyorum yiyo ama sürekli mama diyo. Verincede gayet neşeli oluyo hopluyo zipliyo. Sizce daha erken mi kesmek için. Doktorumuzun dediği kadar evham yapmali miyim. Ben açıkçası biraz daha bebeğimin hareketlerine göre ilerlemek istiyorum ama fikirlerinezede,tecrübelerinezede ihtiyacım var :(