nibado benimki tam 10 aylık civarına denk gelmişti kesinlikle çok zor hareketlendigi dönem hareket edemiyordu iyice içinde sıkıntıdan ağlıyordu zaten montu görünce ağlamaya başlıyordu giydiricem diye 😄😄 yani İstanbul’da yaşıyorum bilmiyorum hangi şehir için giydireceksiniz kesinlikle o montlar sadece çocuğu kar zamanı giydirilir karın içinde oynasın diye gereksiz