nibado ben de kararsız kalmıştım mont hediye geldi , 3-4 yaş geldi o yüzden belini poposunu kapatıyor giyince , kolları da lastikli bol olsa da içine hava girmiyor. Yoksa ben de astronot alacaktım , beli açılır diye , büyük beden mont da oluyormuş. Ama lastikli bilekleri olsun ki içeri rüzgar girmesin