nibado Kızlar astronot montlar mı daha mantıklı normal montlar mı? Ya da herhangi bir öneriniz var mı
Karpuzlufistiksarma nibado geçen sene 1 yaşda astronot mont kullandım en iyisi bence kesinlikle astronot mont diyorum şimdi yaşına uygun bulsam 2 yaş içinde alacağım 😄
Asyaveannesi04 nibado 1 yaşsa astronot mont mantıklı ama diğer türlü kalın kaz tüyü mont daha kullanışlı geçen sene mangodan 250tlye aldığım mont şuan 1200 tl🤦🏻♀️
Uzayyy Kesinlikle astronot mont almalısınız . Diğer montlar kısa geliyor belinde toplanıyor . Giydirirken bile can çekişiyorum
patronbebekk Uzayyy içine ne giydiriyorsunuz peki kışın? Sanki onu giyince çok kalın olacakmış gibi geliyor bana
deli_bir_hatun Karpuzlufistiksarma 1 yaş için hangisini almalıyım elsiwekiki den Alicam kızım bir yaşında 10 kg
alonee nibado normal mont aldım. Kışın zaten adam akıllı bi yere çıkılmıyor. Çıkılsa da astronot çok gerekli gelmiyor bana.
Bir_bebek_bir_anne nibado ben geçen sene bebeğim 6 9 aylık civarı astronot kullandım . Rahatta oldu ama bi yere gidiyoruz altını alcaz her şeyi çıkar tekrar giydir zor oluyordu bu sene kışa 15 aylık giriyoruz normal 2 tane mont aldık Zara’dan biri şişme mont diğeri gömlek içi yünlü kalın o daha görsel kullanımı çok işlevsel değil ama çok sıcak tutar . Astronot almayı hiç düşünmedim çünkü normal kıyafeti bile giymek istemiyor astronotta zorlanırdık birde biraz büyük almak gerekiyor oda katlanıp birikiyor kol bacak kısmında daha da zor oluyor benim tavsiyem bebeğiniz bir yaş ve altıysa astronot ama büyükse normal mont hemen giydirip çıkmak için daha kullanışlı LCW ya baktık 800 tl ydi kalın olan bu arada bizde 859 tl ye Zara dan aldık artık pek fiyat farkı kalmamış oraya da bakabilirsiniz kalıplarını çok beğendim arkadaşımın oğluna da ordan hediye aldım oda 2 yaşında çok memnun yakında giydirmeye başlarız Eskişehir in ayazıda malum altına da eşofman gibi şeylerin içine tayt ya da kğlotlu çorap giydirip çıkarırım muhtemelen .
nibado Bir_bebek_bir_anne yazdıklarınız çok mantıklı geldi. Oğlum geçen seneyi hep astronot montla geçirdi ama o zaman daha hareketlenmemişti şimdi bir şeylerden sıkılınca hemen çıkarmak istiyor giyinmeyi de sevmiyor tam 1 yaşında. Dediğiniz gibi alt değiştirmesi de daha sıkıntılı. Tek düşündüğüm beli falan açılır mı soğuk girer mi vs. Onun için de bir beden büyük almayı düşünüyorum
Mervegvn123 nibado o astronot montları ben görünce bile bana daral geliyor çocuguma hiç giydiremem zaten bebek arabasından ne kadar kaldırıyoruz ki dışarda, cocuk roboto gibi hareket alanını kısıtlıyayım. Montun üstüne örterim bi battaniye içinede bi kılotlu corap tamam işte
hayalperest2310 nibado bebeğim kalın şeyleri hiç hazmetmiyor uyku tulumunu bile giydiremedim o yüzden normal mont aldım
Ececiiim nibado astronot mont kadar gereksiz bir tasarım olamaz bana göre. Benim oğlum 7 aylık aşırı hareketli bi çocuk geçen mağazada denedik ağladı 😐😐 hem giydirip kucakta taşıması da zor onunla rahat edebilen belki az çocuk vardır. Çevremde hiç yok mesela. Normal mont aldık zaradan şişme çok daha iyi oldu
Ezzzzi Ben de Zara’dan normal mont aldım bir de bebeğin durumu da önemli tabi , benim bebeğim de kalın şeylerden haz etmiyor , astronot giydirsem gerilir çok
sedasayan1111 Ezzzzi merhaba bize de zaradan hediye bir mont geldi de denerken çıt çıt yerinin olmadığını fark ettik fiş fatura yok değişim yaparlar mı yada şu teksil yerlerine götürüp direk çıt çıt mi taktirsam
Mrngz Kucukken astronot mont kullandim 1 yasindan sonrada normal mont aldim cunku zor oluyor edirnede cok soguk oluyor ama sikinti yasamadim kalin havlu kilotlu corap ustune tayt giydirdim hicte usumedi yinede siz bilirsiniz tabi
livanurvealpinannesi61 nibado benim oğlum yürüdüğü için normal Mont aldım ebebekten astronot Mont sevmiyorum ben kuzenim vermişti çok giyemedi
LadyGugu nibado Yürümeye başlama ve yürüme sonrası astronot biraz zorlayıcı oluyor. Ben de geçen sene aynı ikileme düştüm ve normal mont ile geçirdik kışı. Kışlık montlar uzun oluyor zaten poposunun altına kadar rahat kapatıyor.
hndathn Yürüyene kadar astromont giydirdim yürüdükten sonra astromontla zorlandığı için ikinci kışında normal içi kalın kürklü olan mont almıştım onu giydirdim