İlk ayları kışa denk geldiği için kalın olsun diyerekten astronot almıştım ama oğlum kalıp gibi oluyordu ve altını almak zordu bir daha kullanmam diyip rafa kaldırdım astronot işini sonraki kış normal mont aldım iç giyimini kalın tutunca hiç bir sıkıntı olmadı şükür. Yine bu kış için normal mont aldım hatta yaz başında indirimli almıştım onlinedan daha bugün çıkarıp denettim oluyor mu diye tam geldi üstüne iyi ki zamanında almışım şimdi o fiyatlar ne öyle amanınnn