Benim bebeklerim sizinki kadar büyük değil, gelecekte ne olur bilmiyorum. siz daha tecrübelisinizdir. Bizimkilerin de hem gündüz hem gece uykuları kısa oluyor. Tükenmemek için akşam onları uyuttuktan sonra (8-9 arası uyuyorlar) yarım saat bile olsa kendim için bir şeyler yapmak, bir hobimle ilgilenmek, dinlenmek istiyorsam uyumak gibi şeyler beni ertesi gün için tazeliyor. Eşimin izinli olduğu günlerde bakabildiği kadar o ikisine birden bakıyor (1 saat bile olsa) ben de anne saati yapıyorum kendime. Sizde bir fikir uyandırır belki diye paylaşmak istedim.
Eşiniz yoğun çalışıyormuş anladığım kadarıyla. İzinli olduğu ya da daha az mesai yaptığı günler bahçenizde o oynasa biraz, siz de kendinize vakit ayırsanız biraz ferahlayabilirsiniz belki. Bebeklerin anne dışında biriyle (özellikle babayla) vakit geçirmesi anne dışında bir dünyayı öğretiyor, anneye bağımlı kalmıyorlar. Eşiniz bu konuda istekli değilse bile siz net bir tavırla isteğinizi belirtin bence. Eşinizle hiçbir koşulda mümkün olmuyorsa bir komşu vs. Çok yorulmuş olduğunuz yazdıklarınızdan anlaşılıyor.
Ben bir keresinde karşı komşumu çaya çağırmıştım biraz dinlenebilmek için. O en azından birini severken diğeri onlara baksa ben dinlenmiş oluyorum. Farklı bir ortam oluyor. Zaten çocuklu insandan kimse 4-4lük bir misafirperverlik beklemiyor. Bi çay, bir meyve tabağı dinlenmek için vesile 😅