13 aylık ikizlerim var. doğduklarından beri hiç ama hiç kolay bebek olmadılar. ben de bunlara hazırlıklıydım zaten, her bebek bir olmuyor neticesinde. uykuyu gram sevmiyorlar ben de hiç sevmem çünkü. tamam bunu da anlıyorum ama siz 2 tane bebeksiniz. çok şükür yürüyorsunuz tırmanıyorsunuz ev sizin odalar sizin. ama bensiz 2 dakikaları yok hiç abartmıyorum. sabah kalkıyoruz 6.5-7 gibi dip dibe gece uykusuna kadar dip dibe. 5 dakika ayrı odalarda duralım lütfen diye yalvarıyoeum artık.yanlarına oturuyorum, kitap okuyoruz, arabaları sürüyoruz, oyunlar oynuyoruz her sey guzel ama yanlarından kalktığım an pıt pıt peşime geliyorlar. ben lavaboya kalksam kapıda ağlıyorlar. iki dakika bi bitki çayı içsem paçamda ağlıyorlar. bugün gerçekten bu durumun beni inanılmaz yıprattığını farkettim. eşim sabah 6.5 ta gidiyor akşam 8 gibi geliyor, bazen 8.5-9 trafiğe göre. yani çocuklar eşim giderken uyanıyor, gelince uyuyor. koca bir gün, koskoca bir gün, paçamdan 1 dakika ayrılmayan 2 bebekleyim. cok şey beklemiyorum cidden. beraber yarım saat oynayalım sonra kendileri 10-15 dakika dursun istiyorum. yok yok yok. 2 dakika bile yok. ayrı odaları soluma ihtimalimiz zaten hiç yok. mutfaktayım mesela ya paçamda ağlarlar ya da kucağıma alırım. tek tek almak zorundayım ağırlaştılar da iyice. belimin ağrısını es geçmiyorum fıtıklarımı hortlattılar saolsunlar. bu bebeler doğdu bana bağımlı, hala aşırı bağımlılar. Allah aşkına kendi kendilerine 10-15 dakika oyalanmalarının bi yolu yok mu?
her gün parka gidiyoruz bu arada. herrrrrr gün. biraz yürüyorum parka uğruyoruz ordan markete. yani 1.5 saat minimum dışarıya çıkıyoruz. çıkmak benim için cok zor oluyor. öğünlerini ayarlamam gerekiyor (açlığa zerre tahammülleri yok acıktıkları an ortalık yıkılıyor) kat kat giydir bebek arabayı aç bebeleri koy. gelince aynı terane marketten aldıklarını götür, bebeleri götür bebek arabayı katla kaldır. eve gel üst baş komple değiştir el yüz yıla bazen banyo bile yaptırıyorum çok kirlenirlerse. bunlara rağmen her gün çıkıyorum. tv izletmiyorum, buna mecbur kalmayı istemiyorum gerçekten.