Betulee birebir aynı. uyku saatleri, uyutma stilleri. 11 den 12 ye 4 ten 5 e enfazka 2 saat uyuyolar gün içinde. gece de cok sık kalkıyorlar bazen hemen dalmıyorlar sallamak zorunda kalıyorum. gelişimleri çok iyi şükür, aşırı aşırı hareketliler. güb boyu hiç mi oturmaz hiç oturmuyorlar. o kadar yürümeye nasıl uyumuyorlar ben anlamıyorum. herkes yürüyünce yorulunca uyur diyordu ama yok uyumayan uyumuyor. benim eşim de 6.5 gibi gidiyor işe 8 gibi geliyor. yani eşim gidiyor bbeelerim uyanıyor, işten geliyor gece uykusuna yatıyorlar tüm gün tekim