ayseozbek canım bence bu tarz mamalar için acele etme ben kızıma verdiğimde 8 aylıktı . Önce sebzeleri sonra meyveleri 3 gün kuraliyla deneyerek ver alerjisi var mı bak 6.aya kadar doktorlar tadımlık olmasını öneriyor 6dan sonra da 3 öğün ek gıda 1 çay bardağı kadar vermeni öneriyor . Hipp tercih etmekte iyi yapmışsın diğer mamalarda hep sofra şekeri var . Kızım 1 yaşında hala şekerli hiç bişey tattirmadim doğal şekerlerden besleniyor . İyice aklı erene kadar da vermeyi düşünmüyorum .ek gıda zorlu bı süreç kolay gelsin diyorum şimdiden🤗