ayseozbek canım organik olduğu için şekersiz olduğu için tadı öyle. O yüzden en iyi kasik mamasi zaten. Ben 6. Aydan beri kullanıyorum hipp asla başka kullanmam. Çok memnunum. Ben meyvelerle tatlandiriyorum. Pirinçli olanı akşam yapıyorum içine bazen çeyrek muz bazen çeyrek armut bazen 1 bebe biskuvisi bazen 1 çay kaşığı pekmez koyuyorum. 5 tahilli olan ile de kahvaltısını hazirliyorum