-Eraymoms- Vldn0212 sıcak suya oturmayı dene rahatlatır bende sezaryenden sonra oluştu ama geçti şimdi kabiz olursam hala kötü oluyor
Taze_annecik 223mom Lazer işlemi ile yaktılar. İnstagram da Mehtap Ertürk var. Şuan istediğimi yiyorum. Hatta işlem sonrası evime geldim. Ertesi gün tuvalete çıktım, çok minik bir sızlama oldu, sadece çok şükür sıkıntı olmadı.
223mom Taze_annecik baktım ama ben Ankara dayım sizin hemoroid miydi makat çatlağı mıydı . Ben doktora gittiğimde ameliyat yapamam yeni doğum yapmışsın toparlayamazsın dedi ama ilaçta kullanamadığım için acı çekiyorum . Toparlanma süreci kolay olmuş sizin maşallah
Taze_annecik 223mom Mehtap hanıma yurt dışından gelenler il dışından gelenler oluyor. Ameliyat değil benim ki lazer işlemi makat çatlağıydı, ve et parçası vardı bende Sıcak suya oturun içine batikon dökün ben emzirirken fitil kullandım o beni iyileştiriyodu
223mom Taze_annecik hepsini yaptım hiçbir değişim olmuyor sadece anlık oluyor ameliyatta acı ağrı oldu mu ve kaç güne toparladınız
Taze_annecik 223mom Uyuttular hissetmedim. Hiçbir acı ağrı yok. Dediğim gibi olduğum gün eve geldim. Ertesi gün tuvalete çıktım. Çok minik bir acı sinek ısırığı gibi o kadar. İstediğini yiyebilirsin dedi. Geçti hemen zaten ama fiyat olarak baya ödedik
TwinsAndBeren bykmrc merhaba hayır tekrarlamadı çok şükür. Size tek tavsiyem beslenme şeklinizi değiştirin beyaz ekmek makarna pilavı kesin o şekilde çözülüyor benim bu 2. Gebeliğim ikisinde de tecrübe ettim diyete başlayıp sağlıklı beslenmeye başlayınca düzeldi
bykmrc binnur64 catlaginiz geçti mi sonradan tekrarlama yaptı mı şuanda hala var mi kabiz falan olunca
binnur64 bykmrc geçti şuan bi sorun yok ama büyük tuvaleti yaparken çok zor oluyodu baya zor geçiyo yani
bykmrc TwinsAndBeren yani duzeltikten sonra normal beslenmeye geçince binkabiz falan olduğunuzda da mı tekrar etmedi
esm15 Vldn0212 bende normal doğum sonrası bu sorunu yaşıyorum aynı durumdayım halamın önerisi üzerine çok rahatlatan 2 krem aldım resmen gözüme ışık girdi ağrım hafifledi ama doktor randevumda doktora gösterdim direk o kremleri kullanmayı bırak süte geçiyor dedi anestol diye bir krem verdi ama hiç bir işe yaramadı