Zinnetnur Ne güzel şeyler demişsiniz,çok da haklısınız. Ben de sizin gibi düşünüyorum aslında ama kayinvalidem berbat biri oluyo bazen,sırf onun yüzünden zaten böyle oldum. Her şeyi kendi bilir kendi 4 kg çocuk doğurmuş hem de normal,çatır çatır doğurmuş vs diye diye bu hale geldim. Allah inşallah arttırsın sütümü,herkesinkini de. Bebeklerimize de sağlık nasip etsin Rabbim🌸🌺