Merhaba herkese. Bebeğim 9 günlük ve anne sütüm yetersiz olduğu için mama ile destekliyorum. 3 saate yakın aralıklarla mama veriyorum,öncesinde mesela yine acikirsa o zaman anne sütü veriyorum. Sütümün artması için Bestlak damla aldım,tahin pekmez, komposto aklınıza ne gelirse tüketiyorum ama hiçbir şekilde artmadı..Ne yapmam gerekiyor? Mama yemesini istemiyorum aslında ama.dsha çok küçük ve insan aç kalacağına mama ile doysun diyor,anne yüreği işte. Ben de isterdim anne sütü ile doysun ama olmuyor😔