Unicorn67 Allah razı olsun 🌸 Ben normalde de çok su içen biriyim zaten, yine içiyorum sütüm umarım artar. Artmasa da her şey Rabbimden diyorum artık napiyim. Dediğiniz gibi,mama yiyen birçok çocuk var ve büyüyorlar. Ben de farkındayım ama işte içim el vermiyor düşündükçe. Güzel dilekleriniz için de teşekkür ederim,amin🌸