Febrarss maaştan kalanı altın euro dolar yapıyorum. bir de borçlanmadan hiç bir şey yapılmıyor yoksa harcıyoruz,mesela arabamızın modelini yeniledik krediyle. Evimizi çok şükür aldık kredi oranları düşük olduğunda 5 sene önce falan, şu an bir şey almak imkansız gerçekten ülkenin bu durumuna çok üzülüyorum, mühendis arkadaşlarım burada asla ev alamayız dedikleri için yurtdışında çalışmaya başladılar. 😞