Febrarss
Evimiz var , arabamız var. Eşime kalsa almazdı , ben ev kredileri düşünce arabamı satıp altınları da bozdurup kapora verdim sahibinden de bulmuştum 0 daire. Emlakçıyla görüşüp evi gezip verdik tabi babam ve annemle eşim Suriye de görevde. Eşim de mecburen almak zorunda kaldı. Şuan 3.500 ödüyor ev kredisine 90 bin tl kaldı ve kiradan daha az ödüyor. Kiralar zaten 10 bin den başlıyor burda. Eşim bana çok teşekkür ediyor hala. Yine eşine söylemeden galeri de araba buldum, gidip gördüm babamla ama beğenmedik. Galeriyi gezerken fiesta denk geldi az altın bozdurup kardeşimden de 20 bin tl değerinde altın alıp 112 bin tl ya 2003 model fiestayı almıştım 2022 de. 1 sene kullandım , kardeşime borcu da bitirdim ve sürekli bakım tamir isteyince değiştirmek istedim. Galeride sahibinden de bir araba gördüm ama gidince beğenmedik. Sonra aynı galeride gezerken vw polo gördüm aşırı beğendim bindim filan babam anlıyor o da motoruna baktı erkek kardeşim ile. Arabayı verip üstüne de kredi çekip aldım. Tabi ben bunları yaparken eşime sormadım ama o memnun halinden kendisi ödüyor birde 😁 ama evim ve arabam var diye bana hala teşekkür ediyor canım kocam. Şuan olsa asla ev alamazdı sıfırdan , araba da. Eşim kendine para ayırır ve artan maaşın hepsini bana atar. Çocuk ve ev ihtiyaçlarını ayırırım kalanını biriktirip adana burma alırım. Böyle böyle biriktiriyorum.