Evimiz arabamız var. 2017 yılında doğu görevine gitmiştik o zaman maaşlar yüksek, dolar düşük herşey bu kadar pahalı değilken para biriktirip 2020 yılında memlekete dönünce çok uyguna evimizi almıştık hemen sonra covid19 çıktı fiyatlar yükseldi mesela şuan bu muhitte evimizi asla alamayız eşimin maaşı iyi olmasına rağmen.