Sadece biz de mi problem var😂 evimiz var (kayınpederin) araba almayı düşünüyoruz ama düğünde takılankarla üzerine kredi ile onun dışında birikim asla yapamıyoruz ben çalışmıyorum eşim tek maaşla evi geçindiriyor ya gerçekten her şey o kadar pahalı ki kenara asla koyamıyoruz ☹️