Beraninannesii Febrarss Evimde arabamda var çok şükür evi nişanlıyken aldı eşim kredili 2500₺ aylık ödemesi var düğünümüzu borçsuz yaptık evlenmeden tüm taksitleri bitirdik öyle evlendik takılar bize kaldı onunlada araba aldık şimdi ikisinide yenileme planımız var
Zlhaanne Febrarss araba var evde vardı depremde yıkıldı şimdi ne olacak bilmiyorum TOKİ verecek borca gircez çok güzel kocamandı evim