HappyKids _babykidsdesign instagram adı . Dolandırıcı değiller ama kalitesiz ve ilgisizler . Oğluma doğum günü kıyafeti sipariş ettim özel dikim güya . Şapka olmadı , salopetin paçaları dar geldi . Organizasyonun yarısında üstünden çıkarmak zorunda kaldım kıpkırmızı oldu bacağı . Sonra geri bildirim yaptım kusura bakmayın dediler şaka gibi 🤣 Bu mu yani dedim , iade alamayız kullanmışsınız diyor . Ben iade mi alın dedim ama gerçekten bu kadar rezil bi işçiliğe hiç mi telafi edelim gönderin paçalarını genişletelim falan yok . En son bi numara yazdılar yarın yetkili arayacak diye kimse de aramadı hiç de şaşırmadım . Çocuğunuzun özel günü rezil olmasın diye yazmak istedim .