HappyKids Arkadaşlar bir firma da ise girdim sonrasında olayı öğrenince çıktım. Lütfen üniversiteye başlayan kardeşlerinizi , çevrenizi uyarın. Özellikle üniversite etrafında , bazen kaçak şekilde okul içine girerek veya takıldıkları cafelere gidip sözleşme yapıyorlar. Yabancı dil ücretsiz 14 gün diyerek , arayıp iptal edin diyorlar böyle bişey yok. Yazılı olarak verilen süre içerisinde şirkete iptal beyanında bulunması gerekiyor. Sonrasında firma süreyi geçirip , avukatlarına aratıyor ve tehdit ediyorlar. Tüketici hakem heyetine başvuru yaptıklarında bir kısmı kabul oluyor bir kısmı olmuyor o nedenle çevrenizi uyarın lütfen asla imzalamasinlar !! Belli bir süre sonra zaten firma ismi , ürün ismi değiştiriyorlar ama sistem aynı .