Yaren9219 Bebeğim 20 günlükken ercp 45 günlükken safra kesesi ameliyatı oldum sütümü sağdım ve mamayla besledim ilaçlar bittikten sonra tekrar emzirmeye başladım bırakmadı emmeyi çok şükür Allah yardımcınız olsun ihmal etmeyin
MerveKrklc Yaren9219 ameliyat olmayı çok istiyorum çünkü kesin çözüm, bebeğimin memeyi bırakmasından da çok korkuyorum ama bazı arkadaşlar bırakmıyor deyince rahatladım. İnşallahh Rabbimin yardımıyla bu süreci atlatırım artık 🙏🏻 Çok sağ olunn
MerveKrklc Hasra eveeet işte ben de öyle düşündüm belki sadece belden aşağıyı uyuşturursa bişey olmaz. İnşallah olacağım randevu aldım bakalım çoook sağ olun ♥️ Rabbim bu derdi kimseye vermesinnn 🙏🏻
MerveKrklc Dilem5564 çook sağ olun ben de öyle düşünüyorum zaten inşallah ameliyat eder ve kurtulurum bu dertten 😔
Dilem5564 MerveKrklc inşallah Allah şifa versin hiç dert etmeyin bence böyle şeyler insanın psikolojisini etkiliyo. Olsam mı olmasam mı diye diye insan kendini yiyip bitiriyo olun kurtulun şimdiden acil şifalar🙏🏻
AhTuRa MerveKrklc Ben de anal fissür ameliyatı olmuştum lokal anestezi ile ameliyat bitince emzirebilirsin demişlerdi. Bor sorun olmadi geçmiş olsun simdiden
MerveKrklc AhTuRa çok sevindim bunu duyduğuma gerçekten 🙏🏻 Peki nerde oldunuz ameliyat özelde mi devlette mi? sonrası nasıl oldu acaba hemen acınız geçti mi? Tekrarlama riski var mıymış? Çok oldu kusura bakmayın ama aynı şeyi yaşamışız ondan 😊
AhTuRa MerveKrklc önemli değil merakinizi anliyorum bende öyleydim .Ankara da etlik zübeyde hanım doğumevinde oldum. 10 dk sürdü ameliyat ilk tuvalet acı oluyor çatlak gibi benim 1 dikişm vardı 1 gece kaldım.1 ay sürdü iyilesmem her tuvalette acı oldu dinlenince gecti. Ama o acilar önemsiz geliyor iyileseceğinizi aklınıza getirince. Yeniden doğmuş gibi rahatliyosunuz gercekten ama kabız olmamaya çalışın. Malesef ben kabız oldum zorlandim ve yeniden catladi sanırım şuan.Dikkat ederseniz bir şey olmaz.Merak ettiğiniz başka bir şey varsa sorabilirsiniz.🤗
MerveKrklc AhTuRa ameliyatın kısa süreceğini tahmin ediyordum ama iyileşme süresinin o kadar uzun olacağını düşünemedim 😔 korktum açıkçası şimdi. Bu kabızlık ne lanet bişey bende de var ne yaptıysam geçmiyor 😔 o yüzden de daha da kötüye gidiyor. Yarın gidiyorum doktora inşallah kurtulurum ben de. Son olarak şey sormak istiyorum. Mıeyeneye gittiğiniz gün hemen ameliyat ettiler mi? Yarın özele gideceğim mecbur devletin randevuları çok ileri tarih beklemeye korkuyorum. Acaba hemen yarın yapalar mı?
AhTuRa MerveKrklc korkmayın öyle saatlerce süren acilar olmuyor.hangi tarihe istediğimi sordu aynı gün olmuyor bir kaç tahliller veriyosun. Özelde olacaksaniz bildiğim kadarıyla lazerle hallediyorlar aynı gün dönebiliyosunuz evinize ağrı acı olmuyor
AhTuRa Kabız olduğunuzu anladığınızda sakın ha zorlamayin ben aptallik ettim.hemen ılık su için o da işe yariyor ve ya duphalac surup var ondan kullanin
MerveKrklc AhTuRa İstanbul’dayım yarın sabahtan Rumeli Hastanesine gideceğim mecbur eve o yakın bebeğe eşim bakacak bi kaç saat. Duphalac daha yeni bitirdim inanması güç ama o da etki etmedi günde 3 sefer içmeme rağmen. 😔 Ilık suyu bilmiyordum açıkçası bi daha onu denerim çok sağ olun. 🙏🏻 Kısaca bu ameliyatı olmak zorundayım yoksa bu işkence bitmeyecek.
AhTuRa MerveKrklc hmm durum vahim desenize .Allah şifalar versin çok rahatlarsınız keşke daha önce olsaydım dersiniz. İnşaallah kabizliğnz da geçer.kefir ,probiyotk yoğurt,posalı yiyecekler,zeytinyaği bunlar da ıyi gelir.
Kado87 Ayy o anal.fissurden ben ne cektimmm yaaa ameliyat oldum botoks oldum gecmedi lohusalikta tekrarladii duramiyorum agliyorummm en sonunda gittim 2.kez botoks oldum emzirme doneminde hemde hicbir sikinti yok botoks olabilirsin dedi doktorum oldum emzirdim 2 ay oldu hala agrim var tam olarak gecmis degil ne yapcam bilmiyorum.. genel anestezi sorasi emzirme konusuna gelince sezeryandan sorada okadar ilac ictik genel anestezi aldik ama bebek dogar dogmaz emzirdik ben anlamadim bence bi sikinti olmaz diye dusunuyorum ama ameliyat son caren olsun cunku duzelmiyor tekrar ediyor ..
MerveKrklc Kado87 aynı acıları çekiyorum günlerdirrrr ağlamaktan emziremiyorum neredeyse. Oturamıyorum zaten doğru dürüst ben de yanına uzanip öyle emziriyorum mecbur.. Ben botoks falan değil kesin kesin kessin atsın istiyorum 😒 Lokal anestezi yapar galiba küçücük bişey 🤷🏼♀️ Rabbim kurtarsın artık hayırlısıyla..
MerveKrklc AhTuRa az önce gittim henüz ameliyatlık değil dedi duphalaca devam edeceğim ılık suya otur dedi ben de eczacıya sorup procro glyvenol aldım çok önerdi. Salı tekrar gideceğim bakalım ona göre karar verecek 😒 Salıya kadar nasıl dayanırım Allah bilir. Çook sağ olun siz de çok yardımcı oldunuz gerçekten 🙏🏻🙏🏻☺️