AhTuRa merhaba 🙂 doktor ikinci gittiğimde ısrarla seni ameliyat etmek istemiyorum çünkü gerçekten ilaçla geçer dedi. Yoksa 10 dakikalık bişey ameliyat ama yeniden tekrarlarsa bi anlamı kalmaz çünkü sürekli kabızlık durumu var dedi. Üzülerek tamam dedim. Procto glyvenol fitil verdi ve bi takım yiyeceklerden uzak dur dedi. İlla ameliyat istersen 10 gün sonra yeniden gelirsin konuşuruz dedi. Dediği her şeyi eksiksiz yaptım çok rahatladım şükürler olsun 🙏🏻 Sadece dün be bugün aksattım az bi acım oldu ama ilaçla geçiyor. Çoook sağ olun düşünüp yazmışsınız ☺️☺️