Hastalığınızın ne düzeyde olduğunu bilemem ama benim de aynı problemim vardı genel cerrahiye gittiğimde ilaç verdi ve sıvı beslenmem gerektiğini söylemişti .Ayrıca o bölgeye kesinlikle bıçak değdirmeni ameliyat olmanı tavsiye etmem,iyileşme süreci çok uzun ve bakıma muhtaç olacaksın günlerce demişti.Verdiği ilaçlar ve tavsiyelerle iyileşmiştim.Karar sizin geçmiş olsun