Cady 3 aylık olcaz bizim de boynumuzun altı pişik oluyor sürekli hatta pişikten daha öte yanık gibi oluyor havasız kaldığı için bepanthol kullanıyorum asla işe yaramadı zeytinyağ sürdüm 1 gecede yok etti pişiği. doktora sordum zeytinyağ kullanmamda bi sakınca var mı diye kullanabilirsin en doğal yöntem dedi. ben de zeytinyağ kullanıyorum mis gibi yapıyor poposuna da gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz