Cady kesinlikle çay ağacı kremi başka hiçbir şey kullanmama gerek yok pişik kremini bile.. benim kızım 13 aylık şimdiye kadar hiç pişik olmadı ama geçen hafta baktım ki bir anda acayip pişik olmuş iki kere kullandım geçti gitti.
Ve bu krem her türlü darbe, yara, çarpma vs için çok iyi geliyor