Nurgulll35 bizde 3 aylıkken yaptırdık antibiyotikli krem ve fitil verdi, fitilin ilkini hastanede verdiler ve 4 saat arayla ver dediler antibiyotiklo kremi de günde 3 kere dedi doktor ama eczacımız kremi her alt açmada sür fitili ateşi çıkmadıkça verme dedi öyle yaptım çok çabuk da iyileşti. Banyo için bize de 3-4 gün yara kendini toplayana kadar yıkama 5.gün ideal yıkayabilirsin ovalamadan demişti. 3 günden sonra da kremi sürüp geriye doğru üstteki deriyi çektir ki yapışmasın demişlerdi. Hemer ertesi gün yıkanırsa çok büyük ihtimalle enfeksiyon kapar