2 aylıkken sünnet oldu cuma günü bu gün 3. günü doktorumuz 5. Günde banyo yaptırmamızı söyledi sünnet olduktan 2 saat sonra ağlamaya başladı 2 dk yarım saat kadar hiç susmadan ağladı beraber ağladık sonra başka ağlamadı doktorumuz 1 numara büyük bez kullanın dedi karton bardak önermiyoruz ama siz bilirsiniz kullanıp kullanmamayı dedi biz karton bardakta sünnet kilotu da kullanmadık