Ecce323 Nurgulll35 bugun öyle geçer 4 saatte bir calpol verebilirsin bardak kesip koy bez değmesin o zaman canı yanar
Nurgulll35 @Ecce323 her seferinde değiştiriyorum bile karton bardağı ama çok ağlıyor anlayamadım bu kadar ağlaması normal mi acaba uyku da uyuyamadı pek huzursuz
Nurgulll35 Kızlar banyonuzu kaç gün sonra yaptırdınız aşırı aklıma takıldı doktorum yarın yaptır dedi ama bi arkadaşımızın doktoru 3 gün sonra demiş internette de hem 24 saat dolunca yaptırabilirsiniz yazıyor hem de 3 gün sonra diyen site var. Kafam karıştı ya
Poyrazlorin Nurgulll35 canım bende bı yirmi gün oldu sünnet edeli bizim doktorda 24saat sonra banyo yaptir dedi hatta bi kağıt verdi oluşabilecek durumlar banyo vb herşey yazıyordu bizde aynı şekil uyguladık
Cihan-mom Nurgulll35 Bize doktorumuz 5 gün sonra dedi. 5 gün sonra ılık suyla yaptırın dikişlere iyi gelir dikişleri düşürmede yardımcı olur dedi internet bilgisine güvenme bence. Sünneti de keşke devlette yaptırsaydin çünkü devlettekilerin eli alışmış artık daha iyi yapıyorlar maalesef herkes özele para verip yaptırmıyor. Mesela devlet bie günde 10 tane yapıyorsa özel 4-5 tane yapıyordur bu benim kendi düşüncem tabii
Nurgulll35 @Poyrazlorin ayy çoğu arkadaşın doktoru 3-5 gün diyince şaştım kaldım ya. Siz yaptırdınız mı hemen ertesi gün acaba ?
Poyrazlorin Nurgulll35 vallah ben 1gun sonrasında banyo yaptırdım her gün de leğene su doldurup icinde5dk beklettim kremlerini ondan sonrasında sürdüm 10gun sonrası dokturumuza kontrole gittik bize işte şu görmüş pipi ben bunu istiyorum dedi diğer şekil kabuk tutyor orası gerginlesiyir çocuk rahatsız oluyor demişti yani ben çok memnun kaldım sizin doktorunuz nasıl onerdiyse öyle yapin bence
Opecert Nurgulll35 bizm doktorumz kaka bulaşırsa hemen yıkayın dedi yoksa şlk 3 gün yıkamayın yıkamaya başladıktan sonra da her gün yıkayın demişti 10. Günde kantaron yağına başladık 3 gün kullandık sonra bıraktırdı tam 1 ay oldu bugün sünnet olalı 3.5 aylıkken yaptırmıştık ağlaması ağrıdandır muhtemelen pipi üzernde kenarında gazlı bez falan yok demi? 4 saatte bir 48 saate kadar calpol demişti doktor bize 1 ölçek
Nurgulll35 @Cihan-mom aslında maddi acıdan da devlette istiyordum ama 5 yaşından önce yapmıyorlar ilçede yaşadığım için tek seçeneğim özel klinikti
Cihan-mom Nurgulll35 Nerede yaşıyorsunuz? Evet maalesef bazı devlet hastaneleri kabul etmiyormus ama ben sırf sünnet için Ankara’ya geldim ailemin yanına yaptılar onlarda
Aysefe3 Bebeğim tam 3 aylık 3 gün önce sünnet oldu şükür hiç ağlaması huzursuzluğu olmadı 3 gün boyunca 6 saatte bir calpol verdim günde bir kere terramycın krem verdi doktorumuz güzel iyileşti
Masu2107 Nurgulll35 bizde 2 hafta önce yaptırdık tam iki aylıkken. Doktorumuz 4 gün banyo yok ihtiyaç halinde bir çay kaşığı calpol kullanabilirsiniz demişti. İlk gün bizim içinde zor geçti çok ağladı ama ertesi gün rutin hayatımıza döndük 😌
armut Nurgulll35 çok yorum yapan olmuşta sünnet çeşitleri var dikişli mandallı vs her yoruma göre birsey yapma doktor ne diyorsa ona uy bnce