Dilaraegg RabiaBspnr başı yapışmasın diye yapılıyor. Dikişin altında kalan kısmı biraz elinizle aşağı doğru çektirin. Başından ayırır gibi. Nazikçe. Günde 1 defa yapılıyor 3 günden sonra.