Dlk55blt-rdvn Pinpony ahh keşke yese de yapsak , ağzını kitliyor malesef herkes sizin gibi şanslı değil bu konusa
Poyrazefecsknarslan Dlk55blt-rdvn evet birde ağız kitlemesi başladı resmen mama vereceğim zaman anlıyor deli oluyorum
Poyrazefecsknarslan hayalperest2310 kaç aylıkken çıkarttınız acaba biz 5 aylığızzz çocuğum bu ay kilo bile alamadı yemiyor meme reddi tamamen ay çok zor
hayalperest2310 Poyrazefecsknarslan üç aylıkken salyalar başladı zaten sürekli herseyi ağza götürme 5 aylıkken alttan iki tane çıkar beş buçuk bir tane daha çıktı şimdi de üstler beyaz ayy aşırı zor Rabbim kolaylık versin annelere❤️
Mlsysf06 Poyrazefecsknarslan bizde de beslenme reddi var mama içiyor ama içmiyor desem yeri 6 saat aç kalıyor 30 40 cc yiyor kafayı yemek üzereyim
Poyrazefecsknarslan Elfgrn bizde böyleyiz çok zor bugün kontrolümüz vardı çok az kalmış geliyor dişler dedi doktorumuz ama sürekli 2 gündür ıııı ıııı ııııı diye söylenip duruyor bebeğim yaaa acı çekiyor hissediyorum ama elimden gelem jel ve calpol🥹
oznur06unlu Pinpony çok iyi maşallah kürün tarifini alabilir miyim benim kızım da 6 aylık damaklari çok kasiniyo bu ara çok huysuz ve sınırlı yeni ek gıdaya geçtik
Yineben Poyrazefecsknarslan 7 aylık alt diş çıktı. Ama berbat geciyor hasta huysuz mahfoldu cocugum mb
gulsumyeter2415 Poyrazefecsknarslan 8 buçuk ayligiz artık patlasa da kurtulsak huysuz çok ateş çıkıyor ama dişler gelmiyor bı beni bitirdi cenemizi falan ısırmaya çalışıyor artık bir an önce gelir umarım sabır kalmadı artık en zor dönem dış gakiba
gamzeomur1 Berkboz mrb benimde oğlum 9.ayda cikartmadi hiç belirti yok tam tersine kilo verir diyorlar kilo aldı keyfi yerinde .e bu dış ne zaman çıkacak 😂
Canays Gamze2601 instagramda hastalanmayancocuk hesabına bakmanızı öneririm daha iyi bilgi edinebilirsiniz
Selma659- Ecemn bende aynı görünürde bişey yok ama eli hep ağzında uyurken ağlayarak uyanıyor geceleri uyumamaya başladı gündüzleri uyuyor. İyice düzeni değişti. Atak belirtileri olarak sizde ne gibi şeyler var
minikayaklarr Pinpony sarımsaklı kur nasıl yapılır bilgi verebilir misiniz aç karna mı içiyorsunuz tok karna mı içiyorsunuz günde kaç kaşık içmemiz lazım ya da kaç diş sarımsak kullanıyorsunuz
Canays minikayaklarr instagramda hastalanmayancocuk hesabına bakmanızı öneririm daha iyi bilgi edinebilirsiniz
Didem1903 minikayaklarr tam ölçü hatırlamıyorum ama bir tatlı kaşığı bala biraz limon sıkıyorum içine de bir kaç diş sarımsak rendeleyip yiyorum sabah öğlen akşam birer yemek kaşığı şeklinde tüketiyorum. Taze günlük yapıp yiyorum. Aşı zamanları denemiştim ateşi ağrısı olmamıştı dişe de deneyeyim bende muhakkak ona da faydası olacaktır
NehirinnAnnesii ozge2388 kızım tam 12 ay 1 haftalıkken ilk dişini cikardi sonrasi pat pat geldi merak etmeyin suan 14 aylik ve 5 dişi var 6. Yolda 🤭😂