Canays Arkadaşlar merhaba sarımsaklı kür için instagramda hastalanmayancocuk hesabına bakmanızı öneririm
Mlsysf06 Poyrazefecsknarslan bizde de beslenme reddi var mama içiyor ama içmiyor desem yeri 6 saat aç kalıyor 30 40 cc yiyor kafayı yemek üzereyim
Didem1903 minikayaklarr tam ölçü hatırlamıyorum ama bir tatlı kaşığı bala biraz limon sıkıyorum içine de bir kaç diş sarımsak rendeleyip yiyorum sabah öğlen akşam birer yemek kaşığı şeklinde tüketiyorum. Taze günlük yapıp yiyorum. Aşı zamanları denemiştim ateşi ağrısı olmamıştı dişe de deneyeyim bende muhakkak ona da faydası olacaktır
Endmzakyol gurbetcimami valla bizim kızın da öyle 5 aylıkken alt iki diş çıktı üst dişler çıkacak derken üst yan kesiciler çıktı şimdi 10 aylık diş sıralamasi değişti çocuklarda böyle biseyde hiç duymamistim devir değiştikçe çocukların gelişimide degisiyo heralde 😂
gurbetcimami Endmzakyol gerçekten öyle hep görürüz ya ilk üst diş yada alt diş çıkar ama ne hikmetse yanlar patlıyor ama bu üst dişler çıkmak bilmiyor ya şişse bile 😂
1234__ Elfgrn şuan benim kızım 6 aylık oldı sansıcı 4.ayda başladı hala çıkaramadı uyku denilen bişi kalmadı düzen kalmadı kafayı yicem artık🤦🏼♀️Depresyona girmek üzreyim bebekken bu kadar değildi şimdi zehir oldu gece uyanıyo daha da uyumam diyor gece ikide üçte bi bakmısın kendi kendine oynama sesi sonrada ağlama krizleri dişide yok
Senosaslan hayalperest2310 doğrudur benimki huy değiştirdi uyku düzenide bozuldu 9.30 uyuyan çocuk gece 1 lerde uyuyor
Pinpony esmanur433 anneler yiyor onu bebeğe geçiyor sütten. Sarımsak minik doğra bir kaşığı bal ve üzerine bir kaç damla limon. Antibiyotik niyetine
Elfgrn Ecevren olabilir canım ama bizim yarılma vakti oldu o gaz çok gaz vardı gazlı birşey yemememe rağmen
busrakaaneren Benim bebeğim kulağını çok çekiyor salyasi arttı bide bulduğunu ağzına sokuyor 8 aylik şuan alt disler çıkmadı üst iki diş şişti biri çıkıyor şimdi çok az bi beyazligi çıkmış durumda ağlama nöbetleri olmadı çok ama ara ara mizmizladigi oluyor
seraallyaa Poyrazefecsknarslan üst 4 dişini birden patlatan ve hiçbir mız mızlık yapmayan benim kız şoku😂🫶🏻 maşallah diyim de aman aman 😅 10 aylık benim kızım, 6 aylıkken alt iki dişini çıkardı onlarda da hiç sorun yaşamadık. Yanlış hatırlamıyorsam üst dişlerini de 7-8 ay arası 4 dişini birden çıkardı ☺️ şimdi dün de baktım alt dişlerin yanında ki diş patlamış 🥲 bir sürü dişi oldu kızımın 🫠
Lylasl Berkboz 15 aylık diş çıkardı benim ki hatta önce azı dişleri çıktı 17 aylık oldu hala ön dişler yok ama şişmiş eli kulağında:)