Dis dönemlerinde sarımsaklı kur yapıp bol bol emzirdim. Ek gida alıyor ona da sarımsak yediriyorum. 12 aylık. Hiç bir dişte sıkıntı yaşamadık. Hatta bazen çıktığını bile anlamadım. Sanırım suan 4 üstte 4 altta var baktırmıyor ağzına. Sanki daha patlayanlar da var. Bağışıklığı güçlü olduğu sürece kolay geçiriyorlar etrafımdaki bebekler de öyle.