Semyy vallahi ya ilk kızımda 3. Ayda düzenli bi şekilde oluyordum ama ikincide yok bide adet günlerim hamilelikten önce nasılsa şuan o günlerde adetli gibi sancı çekiyorum ağrım kasık ağrım akıntı fazlalığı üşüme oluyor var mı bi çözümü bilmiyorum yani ama gına geldi cidden