Semyy Bakar canım genelde bu tür kontroller için alttan bakıp kan tahlili yapıyorlar ama tabi emzirme dönemi olduğundan normal diyebilir bilmiyorum ayy birde adet ağrıları var 1 aydır ama olduğum yok sürekli ha oldum ha olucam diyorum o ağrılardan gelen yine yok vücuttaki o şişkinlik aldı başını gitti insan tuhaf oluyor olmadıkça