Semyy 9ay oldu dogum yapalı ama hala adet olmadım bu normal mi hamile falan kalmaktan korkuyorum bu araada birde ruhsal sorunlar yaşıyorum sanki adet olsam bi nebze iyi gelicek. Sizler ilk ne zaman regl oldunuz?
beyzacmvrc Semyy 30. Günde oldum🙄 Daha 40 im cikmamisti ama bildiğin adet kanamasiydi o adet sancısı da cektm İkinci ay olmadım 3. 4. Ayda oldum yine
Semyy nazlii1_ ya bazısı hiç normal degil diyor bi doktora git diye valla ilk dogumda 1 ay sonra hemen oldum bundan olmadım bilmyrm
Semyy Ailayda11 ay valla hamilelik falan olursa da hiç haberim olmıck çok korkuyorum😔olsamda düzenim yerine gelsee
Flowersed beyzacmvrc doğum sonrası kanama miktarım çok arttı benım hamilelik öncesı böyle çok olmazdım sizde var mı öyle bir durum acaba
Selmaunlu33_ Semyy emziriyorsaniz çok normal olmamanız ayrıca emzirmek hamileliği engelliyor aslına bakarsanız siz yine de bilirkişilere danışın bence herkes her şeyi aynı şekilde bilmiyor maalesef ve bu konular kişiye has oluyor genelde
nazlii1_ Semyy benim doktor emziriyon ilk 1 yıl olmaman normal dedi ayrıca emzirmek hamilelikten korumaz dikkat edin ve korunun
Efnnan-66 Semyy Bende oyle oldum hatta 34. Gunde 40 ım çıktı 2 3 gun sonra hemen adet oldum ağrılı oldum hemde bugun 8. Gunu hala adet oluyorum
ElifBuyukk Semyy 1 yıla kadar adet olmamak normal. Gebeliktende korkmayın şuan yumurtlamıyorsunuz zaten adet görmüyorsunuz. Yinede dikkati elden bırakmayın tabi.
beyzacmvrc Semyy beni 40 kontrolüne bile cagirmwdi doktor 😒 bende gitmedim hiç 60 kusur gün sürdü benim ara ara kanama oldu
Bircorekannesi Selmaunlu33_ emzirmek hamileliği engellemez, ikinci oğluma planlı olarak hamile kaldım emzirirken böyle emzirirken hamile kalan çok kişi var 💚
zeynepzezee Selmaunlu33_ emzirmek tabiiki de hamileliği engellemiyor lütfen böyle hassas insanlara böyle ucu açık bilmediğiniz şeyleri doğruymuş gibi yazmayın bir sağlıkçı olarak naçizane tavsiyem 💕
Didos_Ayla Selmaunlu33_ hayır. Emzirme korumuyor. Sadece adet olmanı engelliyor. Vücudunda yine döllenmeyi bekleyen yumurtalar oluşuyor.
Artemiss_ Semyy 1 sene olmayan da var gayet normal ben geç olsun rahat edeyim dedim ama 4 ay sonra oldum 🥲
Abdisumeyye Semyy bende 10 bitti bebeğim hala olmadım ama ara ara kahverengi akinti şeklinde bişeyler geliyor
bussr Semyy Bende aynı durumdaydım 9, ay içerisinde oldum neden olmadım diye düşünürdüm ama gayet normal bir durum bu.
Aycadogan01 Papatya-bahcesi bende emzirmeme rağmen 40 gün sonra adet olmuştum çok şaşırmıştım şuan 5 aydır düzenli görüyorum çok korkup hemen önlem aldım ama annemde hemen adet oluyormuş 40ı çıkınca. 1 sene bekletin eğer olmazsanız doktora gozukursunuz 😘
Kbralivaa Semyy 6 Ay sonra olmuştum ama asla düzenli degildi bir ay oldu öbür ay olmadı emziren annelerde bir türlü düzene girmiyor malesef şuan bebegim 14 aylık hala günü gününe olduğumu hatırlamam 😂
Derininmotheri Semyy o kadar bensin ki bende aynı durumdayım 8.5 aylık bebeğim hala olmadım bende ve sinir stres hat Safa’da dolanıyorum y şişkinlik kilo zaten iyice sinirlerim bozuluyor
Semyy Derininmotheri evet karnımda şişlik stres olup kurtulsak biraz daha rahatlıcz düzene giricez en azından