burcu0302 Semyy Benim de 8 ay oldu doğum yapalı hala olmadım dediğiniz gibi ruhsal olarak gerginlik yapıyor sanki
Buse_asya23 Semyy ben 5,5 ay sonra oldum. kiloluysanz braz vermeyi deneyin bn iki kilo verdim hmn hsta oldm
nazli006 Semyy ben geçen hafta oldum ilk kez olunca da bır garıp hıssedıyo insan, kızım yarın 1 yaşına gırcek .
benaslindayohum_ Semyy 3 haziranda doğum yaptım 17 ağustosta leke leke regl oldum bir ay sonra leke leke oldum dün normal regl oldum inanılmaz ağrılı ve aşırı kanamam var
Zehra1908 Semyy ben de doğum yapalı 45 gün oldu kanamam hala devam ediyor adet olup olmadığımı nasıl anlayacağım ki benim de kafam allak bullak
Kubradurmuss Semyy 10 ay 15 günlük oğlum 3 gün önce oldum , endişe etmeyin doktorlar 1 yıla kadar normal karşılıyor
birbeyazoglanbirkarakiz Semyy Gebelik testi istediler yaptırdım gebe olmadığım sonucu ile gittim taktılar. Şehir hastanesinde taktırdım
Acmom Semyy doğumdan tam 9 ay 4 gün sonra oldum. Geçen hafta daha. Sizi çok iyi anlıyorum. Doktorum 8-9 ayı bulur demişti zaten doğum sonrası muayene ederken. Umarım en kısa zamanda olursunuz.
Gulnazz Emziren annelerde 2 yıl adet görülmemesi normal demişti bana doktorum . Benim de 4,5 aylık oğlum var hala olmadım. Bi yandan olmamak çok güzel ama bi yandan da psikolojik olarak zorluyor olsam da rahatlasam diyor insan
Selmaunlu33_ Bircorekannesi dediğim gibi bazı konular kişiye has olur değişkenlik gösterir o yüzden bilirkişiler yani doktorlarla görüşmesini tavsiye ettim zaten