Deletedmom238 canım bende gaz yapıyor diye hiç bişey yemedim ama buna rağmen o gaz hep oldu bebeğim kolikti arkadaşım hergün kola içiyodu ve bebeği gazlı değildi biraz şans meselesi sana tavsiyem kendini kasma istediğini ye sadece işte kola kuru fasulye nohut gibi çok bilinen şeyleri yeme onun dışında yesende yemesende oluyor gerçekten kendine eziyet etme benim gibi vitaminsiz kalma 3 aydan sonra bitiyor zaten gazı allah yardımcın olsun