Deletedmom238 Kızlar gaz yapan yiyecekler neler internette baktım da o kadar çok şey gaz yapıyor ki yenecek listesini yapsalar daha kolay olurmuş çay ayran ve kaysı suyu gaz yapıyor mu birde elma suyu bileniniz varsa yardım edin Allah rızası için 😕
Masalina Deletedmom238 canım bende çok araştırdım ama boşuna. Hiç kendini kısıtlama sadece her yemeğine kimyon at ben süt içsem bile kimyonlu içiyorum artık. Hayat kurtarıcı bitki çayı olarakta ebebek te iyi geceler çayı aldım yanına da papatya çayı bebeğim ve ben çok rahat ediyoruz. Diğer bi çözüm de anason ve rezene demleyelirsin aktarcı kardan bulabilirsin. Aynı zamanda süt arttırma özelliği var.
AtaTrkmn Deletedmom238 yapıyor malesef 2.5 ay sabah sadece kaşarlı tost ve su içtim yumurta peynir domates salatalık yiyemedim 2.5 ay yani🤦🏻♀️ Akşamda tavuk pilav yada köfte makarna ve tek şehriye corbası içecek sadece su🤦🏻♀️ Ve hepsinde kimyon vardı tabiki
Mervezt Deletedmom238 çay ayran ve elma gaz yapıyo. Ev yapımı hoşaf içebilirsin ancak onlarında posalarını yememen lazım sadece suyunu içmelisin. Çiğ sebze meyvelerin tümü gaz yapıyo. Aynı zamanda lifli gıdalar ve fazla karbonhidrat alımı da gaz yapar.
Deletedmom238 Gunes_kiz bi arkadaş elma suyu gaz yapmıyor dedi fındık fıstık da gaz yapar diyorlar ama aynı zamanda süt yapıyor kafamda deli sorular 🙄🙄
Gunes_kiz Deletedmom238 yapar canım. Ne zaman elma yesem gece yatarken huysuzlaniyo çocuk gaz oluyo cocukta. Elmayla suyu da aynı şey. Bünyeden bünyeye farkı varsa orasını bilemem.
Dnzdnz Gaz yapıyor diye 2 Aydın şehriye çorbası içiyorum sadece çorba olarak. Fasülye bakliyat pırasa lahana bunlar hep gaz yapıyor 😔
Deletedmom238 Dnzdnz bende yoğurtlu tavuklu şehriye çorbası yapıyordum onu da yapmayım bari yiyecek içecek hiç bişey kalmıyor ki ya geriye 😳
Deletedmom238 Gunes_kiz bencede yapar ya ben kaysı suyundan devam edeyim 😅 çayda yapıyormuş ay çayı da çok seviyorum napıcam bilmiyorum çaysız hayat mı olur ya 😟
Cydvrl Gunes_kiz her gece elma yer yatarım benim çocuk rahat rahat gazını çıkartıyor ben elma yiyince. Her bünyede farklı heralde 😯
Gunes_kiz Deletedmom238 bende çok severim çayı 😂 sürekli içtim bırakmadım ki ben onu pek etkilemedi beni
Deletedmom238 AtaTrkmn anne olmak ne zor yaaa neyse kızım acı çekmesinde bi kaç ay idare ederim napayım 😳
ozge3747 Deletedmom238 İnanın özellikle bir aydır ne yiyeceğimi şaşırdım, kızım çok gazlı biri bebek yapmadığımız şey kalmadı. Neredeyse aç geziyorum her şey gaz yapıyor. Yesem de gazlı yemesem de gazlı 🤷♀️🤦🏼♀️Benşm de merak ettiğim nar gaz yapar mı?
Deletedmom238 ozge3747 nar da yiyorum ben eşim bi kasa almış onun da ayarı yok zaten hiç az almıyo 🤷♀️ gazı çıkarmak için sürekli masaj yapıyorum öyle rahatlıyor sadece birazcık ama tamamen geçmiyor
ozge3747 Deletedmom238 Artık ne yesem şüphe etmeye başladım 🤦🏼♀️Bizim de mesela sabah 5 te kakasını ve bayağı iyi şekilde gazını yaptı rahatladı. 6 buçukta yine gaz sancısıyla uyandı, ne ara toplanıyor o gaz anlamıyorum.
MerveDoga1 Deletedmom238 yemeklerine bol kimyon dokup o yle yiyin.sut ve süt ürünleri gaz yapıyor .insaniz mecburen yiyip içeceğiz 😊 rezene çayı için çok iyi geliyor.hatta rezene içine kimyon tohumu da koyun.
Deletedmom238 ozge3747 bizimkinin arası o kadar uzun sürmüyor bile koyuyorum yatağa 20 dakika sonra tekrar ağlamaya başlıyor uyku filan hepsi hayal oldu birde özellikle gece tutuyor bu gaz krizleri 🙄